ps

9 mei 2015

Het verhaal eindigt nogal plots. Dat komt omdat na een bepaald aantal tekens de ruimte, denk ik op is en het scherm raar gaat doen. Ik zal proberen volgende keren iets korter van stof te zijn.

1. Astrid en peter:
    9 mei 2015
    weer ontzettend leuk om te lezen, en een fantastische foto van je laatste sobere slaapplaats. We denken veel aan je. Het is wel een heeeel eind wat je aan het afleggen bent, ongelofelijk. Bewondering voor dat je dat kunt. Leuk om even met iemand samen te wandelen, dat hoopte je ook. Succes deze week weer!
    Xx Astrid en Peter
  2. Louise:
    Hallo Paul,
    Alweer een fijn verhaal, zo leuk om te lezen hoe jij je weg vervolgt. Fijn dat je een paar dagen met een Fransman kunt oplopen, die kan je dan mooi wat wegwijs maken met de taal en de warrige aanwijzingen die blijkbaar niet altijd kloppen.
    Loop met veel plezier, groeten,
    Louise
  3. Ramon:
    9 mei 2015
    Looproute op de kaart is weer bijgewerkt!

Hoe Loopt Paul: http://goo.gl/8U9PVH
  4. Mireille:
    9 mei 2015
    Hoi Paul, over dat slenteren kan ik meepraten: een week door Engeland waarvan twee dagen door Londen sjouwen is vermoeiend. Maar wel erg leuk :) Bon voyage maar weer!
  5. Guido Giling:
    9 mei 2015
    Hoi Paul, goed om te horen dat Yves een beetje mijn honneurs waar neemt ;-) en ook goed om te lezen dat dat je steeds meer in een Camino-achtige omgeving komt, maar om nou te gaan slapen in een parochiehuis had ik niet zo snel achter je gezocht....., raak je toch een beetje in de Here?
    Kijkend op het kaartje van wat je allemaal al gelopen hebt vind ik dat het best snel gaat, bijna op de helft. Als je zo door gaat ben je ruim binnen de 100 dagen binnen. Je weet dat het eindpunt, je reisdoel, waar je het allemaal voor doet..... ook een kathedraal is?xxxGuido
  6. Marianne.:
    10 mei 2015
    Ben je reaktie op de email aan het volgen, ben heel trots op je