De tweede tocht

19 oktober 2014

Vandaag weer een tocht van 4 uur gemaakt. Van huis uit naar de bruggen over het kanaal en IJmeer, naar Durgerdam en van daar uit naar Ramsdorp. Door naar Amsterdam-noord. Door noord gelopen, het Vliegenbos en naar het Centraal met de pont. Van daar uit weer terug naar het KNSM eiland. Het weer was goed te doen, wel veel wind en af en toe wat gepiel met regen maar geen ramp. Ook het lichaam hield het goed. Vandaag weer een doel voor de camino bedacht: er aan gaan wennen dat ik niet meer zo strak hoef te plannen in de toekomst, ik heb dan alle tijd van de wereld dus waarom zou ik het zo vreselijk strak moeten plannen. Ach, zo komt er hopelijk elke keer weer een goede gedachte bij. Onderweg een hele stoet klassieke auto's gezien. Sneu voor ze dat het ging regenen maar de meesten bleven toch met het daknje open rijden. Over een paar weken ga ik weer een tocht maken van 4 uur en schrijf ik hier weer een stukje.

1. Trudy:
    19 oktober 2014
    Heel knap dat je weer zo'n 20km hebt gelopen. Je hebt alle tijd om na te denken waardoor je misschien nog op geweldige ideeën komt. Ik ben zeer benieuwd , ik heb alle vertrouwen in je .
  2. Louise:
    19 oktober 2014
    Ik laat me inspireren door jouw gedachte: minder strak plannen, alle tijd van de wereld hebben. Ik kan me er nu nog niets bij voorstellen maar jouw hardop denken helpt me in ieder geval om af en toe naar de toekomst, zonder baan, te kijken. Dus dankjewel.
  3. Karl Ulrich:
    20 oktober 2014
    Hoi Paul,
    Wat jammer dat ik niet meer samen met je kan lopen, ik mis het, vooral hoe we samen ' de wereld doornamen'.
    Lieve groet,
    Karl
  4. Toke:
    20 oktober 2014
    He Paulus!
    Nu ik zo je verhalen lees gaat het steeds echter worden. Ik vind het een superplan en je bereidt je heel goed voor. Dat moet een succes worden.